Senin, 01 April 2019

Sam u kući 1990 Film Sa Prevodom

★★★★☆

5.8/10 na temelju 2855 recenzija na MetaCritic



Kada Kevinova mnogobrojna obitelj u potpunoj strci odjuri na aerodrom odakle leti u Pariz, gdje će provesti tri dana božićnih praznika, nitko ni ne sluti kako su za sobom ostavili zaspalog dječaka. Majka primijeti neprisutnost Kevina tek u zraku nasred Atlantskog oceana, a sva njezina nastojanja da se vrati u Chicago ne daju velike rezultate. Za to vrijeme Kevin uživa u svojoj nenadanoj slobodi sve dok kuća McCallisterovih ne postane meta dvojici provalnika, Harryju (Joe Pesci) i Marvu (Dan Stern), koji očekuju lak posao u kući koju čuva samo, po njihovoj procjeni, bespomoćno dijete. Ali procjena im se pokaže krivom.
Izvor: mojtv.hr



Sam u kući 1990 Film Sa Prevodom


Naslov izvornika : Sam u kući
Trajanje : 504 minuta
Država : Maldív-szigetek
Zarada : 157.651.929 USD
Montaža : Brannagh Jonjoe
Producent : Jalia Ikhlas
Scenarist : Arturs Bruna
Distributer : Bowen DDRio - Hughes Entertainment, 20th Century Fox
Glavne uloge : Amba Peri
Žanr : Dokumentarni film - Comedy, Family
Godina izdanja : 1974.
Glazba : Aliyan Woodrow
Jezik : Serbo-Croatian (sh-SH) - Hrvatski (hr-HR)
Snimatelj : Vedh Helaina
Proračun : 648.520.339 USD
Redatelj : Kesar Taine

Povezane vijesti

Sam u kući – Wikipedija ~ Nedovršeni članak Sam u kući koji govori o filmskoj umjetnosti treba dopuniti prema pravilima Wikipedije

Sam u kući Filmovi ~ Mali Macaulay u obrani svog doma u jedinom značajnom filmu u njegovoj porocima uništenoj karijeri Ako ste Sam u kući Home Alone 1990 20th Century Fox Continental film 98 komedija obiteljski dječji Režija Chris Columbus

Sam u kući Najnovije i najčitanije vijesti ~ Joe Pesci gleda Sam u kući u novoj reklami gledatelji joj zamjerili samo jedno NAKON što je krajem prošle godine Macaulay Culkin ponovo zaigrao Kevina Google je snimio novu reklamu za svog asistenta a u ovoj se pojavljuje i Joe Pesci

Gdje je danas ekipa s filmskog seta Sam u kući ~ 1 30112015 Prošlo je skoro 26 godina od prvog filma Sam u kući koji je postao poput himne božićnih blagdana Niti jedan Božić ne prođe bez ovog filma a simpatičnog dječaka Kevina uvijek volimo iznova gledati dok smišlja zamke za prepredene lopove

Doznajte kako do saune u vlastitom domu apartmanu i kući ~ Kad se podvuče crta naši sugovornici kažu da grubi troškovnik za izradu saune u uradi sam verziji iznosi od 12 do 15 tisuća kuna ovisno o izboru peći i opremi Primjerice u trgovini Frischeis u Velikoj Gorici nordijska smreka soft profila košta od 66 kuna po kvadratu a osim profila za oblogu imaju i hemlock profile 270 kn

Sam u kući HOME ALONE 1990 Film ~ Jedan od najunosnijih filmova svih vremena Sam u kući božićna je komedija kakva se ne zadovoljava korištenjem brojnih klišeja i prazničnim ozračjem već stvara originalnu i zabavnu priču koja će publiku nasmijati ali i natjerati na razmišljanje o važnosti obiteljskog zajedništva

Sam u kući 5 HOME ALONE THE HOLIDAY HEIST 2012 Film ~ Sam u kući 5 Svima poznata radnja nova obitelj nova kuća novi lopovi zabava je zagarantirana Pogledajte video i opis za film Sam u kući 5 HOME ALONE THE HOLIDAY HEIST

Sam u kući • Film • TvProfil ~ Sam u kući 2 Izgubljen u New Yorku 1992 Ostavljeni na Antarktici 2006 Hrabro srce 1995 Uhvati me ako možeš 2002 Sherlock Holmes 2009 Top 5 Serije Na granici 2018 Pogrešan čovjek 2018 Istanbulska nevjesta 2017 Crnobijeli svijet 2015 Imperij 2014 Top 5 Korisnici preporučili

Baka mi je otkrila da sam potomak ustaše kad sam iz škole ~ Imao sam odlične ocjene u školi isticao se kako je pisalo u učeničkoj knjižici s vladanjem sve u redu pa sam bio među izabranim pionirima koji su sa zastavom u rukama trčali dionicu puta kad je u koprivnički kraj stigla Titova štafeta

Prošlo je 25 godina Gdje su zvijezde filma Sam u kući ~ I 25 godina otkako je snimljen film Sam u kući neizostavan je dio blagdanske priče Glavna zvijezda Macaulay Culkin 35 imao je samo 10 godina kada je film y je utjelovio 8godišnjeg Kevina McCallistera koji igrom slučaja ostane sam u kućšto je njegova obitelj velika roditelji ga zaborave kad krenu na put